Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-накрая и аз с 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • то си духа бая силно и горе долу топло но страничните и задни стакла немогат да се подсушат нормално.

    Comment


    • проветрявай си колата повече от влага и виж да не ти изпараява антифриз от радиаторчето на парното ако е протекло,щото аз имах такъв проблем ,смених го и О чудо всичко е 6+.ново от магазина последно беше 133 лв.
      Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
      Звукът може да бъде
      описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

      Comment


      • Истината е, че нашите кошници нямат вентилационни отвори и за това хем нямаме парно в движение, без вентилатор, хем вътре бъка от влага и миризми.
        Аз оставих двата отвора за задната броня отворени и определено е по-добре, но са неостатъчни.
        За това трябва да помислим!
        Как да оправиме тоя проблем?!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • Ако не си беше изкърпил всички дупки по пода са щеше да е идеална вентилацията))))),шегичка

          Какво стана с идеята ти за отдушници като на спринт , които искаше да слагаш и с ремаркето . Или са всичко е замръзнало до пролетта .
          Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
          Звукът може да бъде
          описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

          Comment


          • При мене нещата узряват по-бавно. Така избягвам някои простотии. Идеята за спринтовите отдушници не ми изглежда много добра. Влажния багажник е често срещан проблем. Ако ги сложа горе, въздуха няма да минава през него и ефекта няма да е голям. Сега в калта остава да видя къде са чистите зони зад задната броня и ще ги сложа там.Така въздуха ще минава и през задното стъкло.
            А ремаркето си е замръзнало, както и всичко останало
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • мордохи как да свържа руското реле регулатор дали трябва да отсраня моето което е на генератора или дерекно след него

              Comment


              • трябва да махнеш твоето.

                ПП
                ето на твоя алтернатор схемата
                http://www.napravisam.bg/forum/downl...e.php?id=22917
                имаш :
                DF- захранването на ротора
                D+ - възбуждане на статора от лампата
                D- - маса

                ето схемите на лада
                http://www.napravisam.bg/forum/downl...e.php?id=22927
                http://www.napravisam.bg/forum/downl...e.php?id=22926
                там имаш означени крака на релето :
                67- захранване на ротора
                15- възбуждане директно от + през контакт
                корпус -маса
                плюс това трябва да измислиш как ще свържеш лампата. аз ви се чудя как все по трудния път вървите. пробвай първо номера с резистора и ако не ти хареса как работи алтернатора, тогава прави такива модификации.
                Last edited by kolev; d.m.y г., 11:11.
                точка

                Comment


                • днес смених регулатора барабар с четко държатела,резултата е потресаващ 14.10 волта при запален мотор без консуматори,при включени такива за които се сетих пуснах(фарове,подгрев стъкло,авариини,мъгла и усилена музика) ми даде 13.60,като колата работеше само на обороти.Релето е някво Англииско и струва с четките 13лв

                  Comment


                  • Ако марката му е мобилелтрон са много хубави-ама понякога изкарват само една седмица!

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
                      днес смених регулатора барабар с четко държатела,резултата е потресаващ 14.10 волта при запален мотор без консуматори,при включени такива за които се сетих пуснах(фарове,подгрев стъкло,авариини,мъгла и усилена музика) ми даде 13.60,като колата работеше само на обороти.Релето е някво Англииско и струва с четките 13лв
                      Това добре, но ако си извиеш пластината, която опира в регулатора, така че да не опира, а на регулатора там залепиш един кабел и го лепнеш на клема 87 на едно реле, а на клема 30 вземеш ток директно от акумулатора, клема 85 на маса , а клема 86 от някои от клемите 87 от главните релета, ще имаш 14.1-14.4 на всички режими, без оглед на това, колко консуматора ще влючиш
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • тази сутрин проверих еи така за мен си на загряла кола-14,25 до 14,30 без консуматори,след като напусках вси4ко и резултата е 13,85 до 13,95 вси4ко това е на обороти около 900.Ще видим може и една седмица да изкара,ще поживеем и ще видим за сега съм адски доволен имам си дори и ел.стъкла като хората,бягат като алфа нагоре надолу,но предварително напръсках с те4ен силикон рамките на вратата за по добро приплъзване на стъклото по улея на вратата.Ефекта е поразителен,препоря4вам.
                        Last edited by morrty; d.m.y г., 11:56.

                        Comment


                        • аз също я ползвам -води се силиконова смазка и го дават за гумени оплатнения и т.н. нали? аз даже вътре минавам табло и всичко друго с нея и гумите на вратата и зимата няма проблем със замръзване.
                          Alfa 145 1.4 t.s

                          Comment


                          • да то4но такова е аз ползвам на Абро,много съм доволен от нея.

                            Comment


                            • малко екстрички по колата
                              Attached Files

                              Comment


                              • а така ве! смело напред, какви колони ще ползваш там
                                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                                Comment

                                Working...
                                X